Prirodna Maska Za Uklanjanje Bora

Rješite se bora u 30 dana i vratite svojoj koži zategnutost i sjaj! Ili Vam Vraćamo Vaš Novac!

Kako Izgladiti Bore Koristeći Tajnu
Formulu Sa Matičnom Mliječi

 Da li imate jedno od ovih kožnih stanja:
  • Bore koje Vas čine starijom nego što zapravo jeste
  • Vidljive linije po koži, kojih bi se najradije rješili
  • Bubuljice, Mrlje ili Akne
  • Ružne ožiljke ili rupe od akni iz tinejdžerskih dana
  • Suhu ili Masnu Kožu
Ako je tako onda nastavite čitati...

BEZUVJETNA GARANCIJA
Moja lična garancija povrata novca, 100% bez gnjavaže i ispitivanja:
“Ako niste u potpunosti zadovoljni sa rezultatima, ako niste imali koristi ili Vam je bilo gubljenje vremena, u potpunosti ću Vam vratiti Vaš novac i zahvaliti Vam se što ste mi dovoljno vjerovali da prije svega probate.”
Dr Gabriel

Ovo je što možete tipično očekivati:

U roku od 1 sata upotrebe:
  •  Glatkiju, vidno zdraviju kožu*
  •  Kožu koja je čvrsta na dodir*
  •  Kožu koja ima mladenački sjaj*
  •  Mekšu kožu*

A u roku od 7-30 dana redovne upotrebe:
  •  Manje bore u potpunosti uklonjene*
  •  Glavne bore značajno „ispeglane“ ili „stopljene“ sa kožom*
  •  Uklonjene ožiljke od akni*
  •  Kožu koja isijava i zrači ljepotom*
  •  Kožu koja je osjetno i vidljivo čvršća*
  •  Kožu koja nije suha ili masna*
  •  Očišćene pore kože*
  •  Akne u potpunosti uklonjene*
*Ove tvrdnje nisu evaluirane od EFSA. Ovaj produkt nema karakter niti namjeru da dijagnozira, tretira, liječi ili preventira bilo koju bolest ili stanje.
Beskorisno je pokušavati objasniti. Ja nisam uglađeni trgovac niti profesionalni pisac oglasa. 

Govorim ženama da je moja jednostavna Maska za Uklanjanje Bora puno bolja od poznatih brendova koje viđate na televiziji i u otmjenim magazinima, ali se ne mogu natjecati sa njihovim skupim multi-milionskim reklamnim kampanjama.

Vidite i koža je živi organ, koji još i diše – i sve što stavite na nju, ona će upiti - a sigurno ne želite da je hranite toksičnim kremama koje se često reklamiraju po medijima.

Moja maska za pomlađivanje sadrži čistu, svježu matičnu mliječ – pravo čudo prirode. Zašto baš nju? Dobro pitanje. Vidite, pčelinje kraljice dožive duboku starost, 10x (deset puta!!) duže žive nego obične pčele radilice. A sve to samo radi jedne razlike – stalno se hrane matičnom mliječi – koja održava pčelinju kraljicu mladom i plodnom sve do kraja njenog života. Upravo je ovo razlog zašto su stari antički Kinezi i Egipćani koristili matičnu mliječ za svoju ljepotu i zdravlje.

Sada, neću Vam reći da ćete živjeti 5x duže, ali ću Vam reći da moja Dr Gabriel`s Prirodna Maska za Uklanjanje Bora doslovce pruža koži sve vitamine, minerale i enzime koji mjenjaju Vašu kožu u vitalnu, zdravu i mladu kožu. Promjene ćete viditiiz dana u dan u toku redovnog korištenja.

Nema smisla da više išta objašnjavam, jer ja sam samo herbalista, i kao herbalista ja uvijek volim reći „dokaz je - da li je jestivo“. I zato evo šta ću Vam ponuditi:

Uzmite pakovanje moje Prirodne Maske za Uklanjanje Bora, probajte je, iskoristite je u cijelosti, čak je i probajte jesti (molim ne probajte ovo uraditi sa bilo kojom drugom kremom!) i ako ne budete oduševljeni sa rezultatima, jednostavno nas nazovite zaPOTPUNI POVRAT NOVCA.
Za Vaše Bolje Zdravlje! 
Dr Gabriel


Probala sam masku na licu, zahvaljujući mojoj zaovi, koja mi je i preporučila. Odmah nakon par korištenja sam vidjela razliku i doslovce postala ovisna o njoj! Inače mi je koža vrlo osjetljiva i lako puca. Postajala sam poprilično zabrinuta radi broja krema koje sam probala i koristila u zadnjih par godina, jer mi nisu pomagale. Čak bi mi i one nekad ispucale kožu. Koristim ovu masku već 6 sedmica i nisam imala nikakvih neželjenih pojavaMoje bore izgledaju manje, lice mi ima lijepu teksturu i čak i isijava!Jednostavno - volim ovu masku! Najbolje je nešto do sada što na što sam naišla. Nikad više neću kupovati bilo koju masku ili kremu osim Dr Gabriel`s Prirodnu Masku za Uklanjanje Bora. Nikad! Hvala vam što ste napravili tako fenomenalan produkt!
A.K.


Maska čini čuda! Vidjećete razliku već u prvih 7 dana korištenja, i jednostavno je volim! Ja je koristim svaku noć 20-30 minuta, i obećajem i Vi ćete viditi razliku!
Sophie, UK


Maska je učinila moju kožu toliko svjetlijom i svježijom! Volim ovaj produkt!!! Koristim je po noći...i jednostavno ne mogu odoliti a da masku ne poližem oko svojih usana...njami!
Marija



Stvarno djeluje!!! Ja sam doslovce probala sve moguće produkte na tržištu (bez imalo pretjerivanja!), potrošila par hiljada maraka u zadnjih par godina i na kraju sam uvijek dobijala samo još više crveniju kožu i više akni nego prije korištenja. Ni kreme za uklanjanje ožiljaka nisu bile ništa bolje! A sada mi je zadovoljstvo reći da ovo stvarno i istinski djeluje!Koristim ovu masku već 40tak dana, i rezultati koje već sada vidim su me pozitivno iznenadili! Ovo je čudo! Sada mi je postao ritual da prije svega očistim svoje lice od šminke koristeći mlijeko za čišćenje lica, i onda stavim ovu masku sa matičnom mliječi i držim je koliko god dugo mogu, kad god mogu! Više ne moram ni hidratizirati kožu poslije upotrebe maske, jer već osjetim da mi je koža na pravilnom PH nivou, i nikad nije bila ovako mekana! Također sam prestala kupovati i one sve skupe produkte! Ovo je pravo čudo! Linije koje sam imala po mom licu su nestale kao i ožiljci od akni!
Ana


Koristim masku već jednu sedmicu i jednostavno je volim! Kožu mi čini glatkom, uklonila mi je akne i ožiljke i hidratizira mi kožu baš onoliko koliko treba! A inače imam masnu kožu i na nju djeluje fantastično. Koža mi je nakon upotrebe mekana, a lice mi izgleda kao da sam stavila vrhunsku sjenu! Doslovce isijava i kad je dodirnem nekako mi se čini kao luksuzna. Maska je potpuno prirodna, a ne puna hemikalija čija imena ne možeš izgovoriti ni u jednom dahu!
Margareth, UK



Odmah sam primjetila da mi lice izgleda mnogo glatkije. A nisam je koristila do sada ni par puta i već se razlika primjeti. Koža mi izgleda mnogo čvršća i glatkija! Jedva čekam da je stavim opet sutra!
Sandra


Miriše ekstra i vrlo lijepog je ukusa! Moje prijateljice stavljaju masku preko noći, a ja je koristim odmah iza tuširanja. Jednostavno je namažem preko čitavog lica. Poslije 15-20 minuta držanja, operem lice toplom vodom. Kad se pogledam u ogledalo poslije korištenja,odmah primjetim onaj sjaj kože, a i koža je mnogo glatkija. Definitivno je treba probati!
Jackie, UK

P.S. Ne brkajte sa jeftinim imitacijama nepoznate kvalitete i bez garancije povrata novca. Znam svoj produkt i zato sam 100% uvjeren da ćete biti zadovoljni ili ću Vam u POTPUNOSTI VRATITI VAŠ NOVAC, bez pitanja, ako niste zadovoljni u bilo kojem smislu!

CIJENA 50ml 23,00 KM

CIJENA DOSTAVE: 6,00 KM



0 komentari:

Objavi komentar

Zabranjeno reklamiranje drugih stranica u komentarima bez odobrenja. Hvala na razumijevanju.