Krema od Čorokota - Crnog Kima




Dobijte Svilenkasto Mekanu Kožu Kao u Bebe u Roku od
1 Sata – ili Vam Vraćamo Vaš Novac!



Da li imate jedno od ovih stanja:
  • Kožu punu akni
  • Suhu kožu    
  • Kožu koja Vas svrbi
  • Psorijazu
  • Naboranu kožu
  • Kožu koja izgleda kao površina Mjeseca
  • Kožu koja Vas spriječava da stojite preblizu nepoznatima

"Zaboravljena drevna tajna formula donosi Vam komplimente u roku od 1 sata!"
"Sjeme čorokota (Blackseed) i njegovo ulje se koristilo već hiljadama godina i nađeno je u Tutankhamen-ovoj grobnici. Dr Gabriels`s ekstrakt čorokota u obliku kreme je baziran na drevnoj formuli, koja je ponovno otkrivena koristeći modernu tehnologiju. Ovo je vjerovatno nešto slično onome što je koristila i legendarna kraljica Nefretiti."

BEZUVJETNA GARANCIJA

Moja lična garancija povrata novca, 100% bez gnjavaže i ispitivanja:
“Ako niste u potpunosti zadovoljni sa rezultatima, ako niste imali koristi ili Vam je bilo gubljenje vremena, u potpunosti ću Vam vratiti Vaš novac i zahvaliti Vam se što ste mi dovoljno vjerovali da prije svega probate.”

Dr Gabriel

 

Ovo je što možete tipično očekivati:
U roku od 1 sata:
  • Svilenkasto mekanu kožu
  • Potpuno hidratiziranu kožu
  • Vidljivo smanjene bore*
  • Reducirano crvenilo kože*

U roku od 2-6 sedmica redovne upotrebe:
  • Potpuno uklonjene akne
  • "Kratere" ili rupice na koži značajno izravnane i zaglađene
  • Suhu kožu vraćenu u normalnu, hidratiziranu i mekanu kožu
  • Kožu koja je svilenkasto mekana na dodir
  • Kožu koja zrači toplinom i zdravljem
  • Kožu koja Vam neće izazivati osjećaj srama pred ljudima
  • Kožu koja će Vam podići samopouzdanje

*Ove tvrdnje nisu evaluirane od EFSA. Ovaj produkt nema karakter niti namjeru da dijagnozira, tretira, liječi ili preventira bilo koju bolest ili stanje.
Ovo je jedina krema, koja je toliko prirodna da je ustvari možete i jesti. Slobodno probajte uzeti mali dijelić. Da li možete ovo uraditi sa bilo kojom drugom kremom? Mislim da NE, zato Vas molim ne pokušavajte ovo uraditi sa bilo kojom drugom kremom.

Za dobijanje 1kg kreme Dr Gabriel`s ekstrakta  čorokota potrebno je otprilike 102kg sjemena. Iznimno je bogata, i zbog mljevenja sjemena na mikroskopsku veličinu, esencijalna ulja se mnogo efikasnije apsorbiraju, čak bolje nego kao kod samog ulja. Iznimno je snažna, a u stanju smo je proizvesti jer koristimo jedinstvenu tehniku, koristeći specijaliziranu opremu za izdvajanje ekstrakata koju smo uveli iz Amerike.

U stvari, nije nam poznata niti jedna druga kompanija koja proizvodi išta slično ovome. Niti jedna druga krema ne izgleda kao ova, niti djeluje kao ova. Upravo zbog toga smo toliko uvjereni u njeno djelovanje, da Vam možemo ponuditi garanciju povrata novca, 100% bez gnjavaže i pitanja!
VIDJEĆETE POBOLJŠANJE STANJA VAŠE KOŽE U ROKU OD 1 SATA, NEBITNO O KAKVOM TIPU KOŽE JE RIJEČ
Ako ne vidite poboljšanje na koži u roku od 1 sata, jednostavno nam vratite kremu za potpuni povrat novca. Uvjereni smo da ćete biti toliko zadovoljni sa rezultatima, i da ćete kao naši ostali klijenti unaprijed rezervisati svoju mjesečnu zalihu, jer smo vrlo ograničeni sa proizvodnjom kreme za svaki mjesec.


Kako djeluje
Dr Gabriel`s Krema Čorokota je jednistvena supstanca. To nije normalna krema, niti je napravljena od jeftinih umjetnih dopuna koje sadrže samo 1-2% aktivnih tvari, a koje ćete naći u svojoj kući-bez ijedne iznimke. Dr Gabriel`s Krema Čorokota je napravljena od 100% koncentrata sjemena čorokota i zbog toga je krema u potpunosti jestiva.

Djelići u kremi su tako mali, da su "nano" veličine. Nano djelići imaju efekt da značajno povećavaju apsorpcijsku površinu na koži, na primjer, krema stavljena na Vaše lice može površinom pokriti cca 100m2, što je veličina velikog stana. Što je veća površina djelovanja, bolja je i apsorpcija.
To je tajna zašto djeluje tako brzo, u roku od jednog sata.
To i jeste ljepota tehnologije, ali ipak sve ostaje 100% prirodno, jer je sav hemijski sastav identičan sjemenu i njegovu ulju.

Kako koristiti
Krema je crna, glatka i gusta. Nanesite tanki sloj na kožu bilo gdje na tijelu ili madež. Možete je nanijeti i na lice kao masku za lice. Držite je na koži 30-60 minuta. Onda je isperite sa kože koristeći toplu vodu, da bi otkrili predivnu, sjajnu svilenkasto mekanu kožu kao u bebe.

Upozorenje: Postoji mala, vrlo mala mogućnost da neki ljudi imaju osjetljivost na ovaj produkt. Ako se desi bilo kakva neželjena iritacija kože, molimo prestanite koristiti produkt i kontaktirajte agenta od kojeg ste kupili kremu za potpuni povrat novca. Operite kožu sa toplom vodom.

Često postavljana pitanja
Zašto je krema tako učinkovita i zašto je nisam vidio ranije na tržištu?
Sve je do tehnologije. Dobijanje kreme zahtjeva jedinstveni proces i malo poznatu specijaliziranu patentiranu opremu dostupnu samo u Americi.
Da li mogu koristiti ovu kremu za akne ili oštećenu kožu?
Apsolutno! Namažite mjesto tankim slojem kreme i držite sat ili duže. Jednostavno operite kožu toplom vodom. Ubrzaće proces zacjeljivanja.
Imam mitisere. Da li ja mogu koristiti kremu?
Krema je izvrsna za mitisere, posebno ako su oštećeni ili imaju iscjedak.
Da li mogu kremu koristiti ako se porežem ili na ranama? 
Da, posjekotine i rane će brže zarasti.
Imam grubu kožu, šta da radim?
Poboljšaće stanje kože već u roku od 1 sata, upravo onako kako i tvrdimo.
Imam previše bora, da li je krema dobra i za ovo?
Ova krema će Vam osvježiti kožu, učiniti je svilenkasto nježnom i zategnutom, dakle prirodno reducirati Vaše bore. Molimo probajte je 1 sat.
Da li je problem ako mi krema dođe u doticaj sa očima?
Nije problem, ali ako krema dođe u doticaj sa okom, oko će početi suziti i izazvati privremenu iritaciju (napomena: u Istočnjačkoj medicini, ulje čorokota se tradicionalno stavlja u oči pri tretiranju nekih očnih infekcija kao npr. konjuktivitisa).

Već odavno, tačnije prije 5 godina, su mi se počeli javljati prvi problemi sa aknama. Na samom početku sam bila ravnodušna imajući mamine riječi na umu: „Sine, to će proći“. Tako iz dana u dan akne su postale sastavni dio mog života. Već u odmaklom periodu više nisam mogla gledati crvenilo, te sam se nakon 6 mjeseci obratila dermatologu.
To je bio prvi neuspio pokušaj da akne nestanu. Kasnije sam probala sve i svašta, ali akne nisu nestajale, čak više od 5 godina. Toliko lijekova, toliko kozmetike, toliko potrošenog vremena, sve to i više nije bilo dovoljno da akne nestanu sa mog lica. Stvarno mi nije bilo ni do čega, nije bilo tog pudera koji mi je mogo pokriti akne, ni to nije pomagalo. Zamisli kad odeš u grad da stalno moraš paziti kako si okrenut, da li neko gleda u tebe radi akni...
I onda sam u ljeto 2009 došla u kontakt sa Dr Gabriel`s kremom od sjemena čorokota preko tatinog prijatelja kojem je krema već pomogla za kožne probleme, pa reko haj da probam i to. I stvarno poslije prvog mazanja kremom, lice mi je postalo nevjerovatno mekano. Držala sam je na licu oko 45 minuta svaki dan.
Noću bi mi lice lučilo masnoće, pa sam morala spavati sa peškirom preko jastuka, da ne bi sve omastila. Valjda se lice čistilo. Svaki dan je bio neki napredak, a poslije 15 dana sam bila zapanjena stanjem svog lica, jer ovako dobro mi nije bilo od moje 10. godine života . Sada na licu imam samo poneki ožiljak od akni koje su sa mnom već 5 godina živjele...
Presretna sam, jer sam napokon došla do rješenja svog ogromnog problema! Stvarno je za preporučiti.
Armina M.
1993.godište, Mostar


Od svog momka sam na poklon dobila kremu Dr Gabriel`s ekstrakt čorokota, jer je znao da imam problema sa alergijama na koži koje mi nastanu od Sunca i da mi koža zna biti ponekad suha. Nanosila sam je samo 4 dana dok sam bila na moru, i poslije prvog nanošenja i držanja samo 30 minuta, koža mi je postala glatka i mekana. I što je najbolje u toku čitavog boravka na moru i sunčanja, alergija se nije pojavila, iako je to prije bila redovna pojava !!! Ma, super je!
Dijana H.
26 godina, Tuzla

Imam urođeni madež na licu koji mi se u zadnje vrijeme počeo mjenjati i počeo je curiti. Stvarno mi nije bilo svejedno, jer me bilo strah promjena na njemu. Baš sam ovo pričala komšiji kad mi reče da je on kupio Dr Gabriel`s kremu od čorokota i kaže da ovo mora pomoći. Pita ga onako, da li smijem to mazati po madežu, kaže on da može, ta neće škoditi. Haj reko uzeću pa probati. Namazala sam madež i držala kremu duže vremena na njemu. Za samo dan-dva sam otišla komšiji da pokažem madež - POTPUNO je prestao curiti!!! Hvala mu na preporuci!
Medar D.,
Vrapčići, Mostar

 Ponovo otkrivena i donesena Vama u svojoj najčistijoj i najjačoj formi.
P.S. Ne brkajte sa jeftinim imitacijama nepoznate kvalitete i bez garancije povrata novca. Znam svoj produkt i 100% sam uvjeren da ćete biti zadovoljni ili ću Vam u potpunosti POTPUNOSTI VRATITI VAŠ NOVAC ako ne budete zadovoljni u bilo kojem smislu.

CIJENA 50ml 13,20KM

0 komentari:

Objavi komentar

Zabranjeno reklamiranje drugih stranica u komentarima bez odobrenja. Hvala na razumijevanju.